illusivemind.blogg.se

.

Kategori: Allmänt


Hej jag viker ut mig lite i min blogg som knappt någon alls besöker men det är helt okej för det är en gammal, dålig, oseriös bild som jag faktiskt inte bryr mig om vem som ser och min pojkvän vet inte om han vill vara med mig eller inte så det finns ingen egentlig anledning att låta bli. Jag tror faktiskt att jag har gått ner i vikt sen jag tog den bilden. Det är bra. 

Har varit på yoga med mamma idag. Det är ungefär allt jag åstadkommit under de 10 timmar jag varit uppe.. Att ta mig fram och tillbaka till stan samt att vara en timme där.. Great. Kändes ganska bra i alla fall. Kände mig otroligt vig i jämförelse med mamma (som tvingade med mig dit annars hade jag absolut inte varit där). Var inte alls lika mjuk som instruktören men det fungerade bra ändå. Klarade liksom av alla övningar utan problem så det var väl positivt.
Var på junkfest i helgen med Jokke och stannade till i Quiksilver "tältet" och målade ett slarvigt självporträtt, vilket var vad man behövde göra för att vara med och tävla om en snowboardjacka från dem. Målade något oseriöst, lämnade in det, gick därifrån och tänkte inte mer på det. 
Sen när jag kom hem idag fick jag se att jag hade fått sms från Viktor på Quiksilver som skrev att jag hade vunnit! Skitkul, så nu får jag hem en jacka på posten någon gång snart! Har ingen aning om hur den ser ut så det blir kul att se..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: