illusivemind.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

Tänkte försöka börja på en ny Mansonbild antingen ikväll eller imorgon. Någon med den här utstyrseln, möjligtvis med just den här bilden som referensbild. Satt en stund förut och försökte hitta en bra bild i musikvideon.. gick sådär.. Det är vid alltför få och korta tillfällen han ser ut såhär.. Förövrigt är nog Manson och träd en av dom bästa kombinationer av olika ting jag kan tänka mig. Inte den absolut bästa men en utav dom.. 
Mår inte bättre än igår. Har huvudsakligen sovit idag. Gick och lade mig runt tolv igår kväll, gick upp vid halv tolv idag, var uppe en timme, fixade inte att gå till skolan, gick och la mig igen och sov nästan till fem. Alltså ungefär 16 timmar sammanlagt.. 
Har förresten inte tagit bilder idag. Jag är kass. Helt totalt värdelös. 
Får försöka komma ihåg att göra det imorgon istället, det om jag inte mår betydligt sämre då.. Beror lite på vad som händer.. Ska träffa honom en stund.. Har inte velat göra något annat den senaste veckan men nu är jag plötsligt livrädd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: