illusivemind.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

Ska hoppa in i duschen och tvätta håret nu. Har inte tvättat det på hur länge som helst(jag har duschat är inte helt apatisk än så känner fortfarande behovet av att sköta min personliga hygien, don't worry, bara inte orkat tvätta håret) Känner mig verkligen jätteäcklig (alltså utöver hur jag vanligtvis uppfattar mig själv) så det är inte en dag för tidigt.. För sent däremot.. 
Ska nog passa på att byta lakan också när jag ändå håller på.. Finns ingen bättre känsla (Jo det finns det, ett helt gäng till och med men det låter bättre såhär) än att krypa ner bland nytvättade lakan när man precis har duschat. 
Något mindre bra; jag tror bara jag har 14 sömtabletter kvar, har inga fler uttag kvar och ska inte träffa min psykiatriker förrän om lite mer än två veckor. Har alltså mindre än en tablett per dygn. Wonderful. 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Svar: Visst är de ? :) De fanns på Scorett här i Halmstad så var bara tvungen att köpa dem.

    aaaw, okej D:

    kram

    2012-09-11 | 10:38:11
    Bloggadress: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här: