illusivemind.blogg.se

I see no dinosaurs.

Kategori: Allmänt



Målade denna en natt i vintras tror jag..

Jag är kaos. Som vanligt alltså. Gjorde i alla fall min bokredovisning idag, visade sig vara skriftligt i alla fall, blandade ihop det med svenskan (har en bokuppgift kvar där också innan jag är färdig). Engelskan är jag helt klar med nu. Jenny skulle sätta betyg direkt efter att hon läst igenom. Kunde självklart gjort betydligt bättre ifrån mig men förhoppningsvis räcker det till ett mvg. Ytterligare en dag har gått, sex stycken nu alltså, och jag tror att jag mår ännu sämre än tidigare. Jag vill inget annat än att träffa honom, prata med honom, känna honom. Har ansträngt mig för att inte skicka några sms till honom sen tidigt i eftermiddags. Vill absolut inte att han ska tycka att jag är irriterande. Det är nog redan för sent dock. Mer än åtta timmar sen vi pratade sist.. Han har inte heller hört av sig.. Det är ju i och för sig inte så konstigt men ha sa att han fortfarande behövde mig, att han fortfarande bryr sig. Why can't you just talk to me? Tror jag har gråtit ungefär halva tiden jag har varit vaken idag, så fort jag får en stund ensam kommer tårarna. Mamma och pappa vill kramas och klappa på mig men jag tål inte att någon tar i mig, vill inte prata med någon. Jag vill bara att dom lämnar mig ifred.
 
Stoppade i mig två sömntabletter för ungefär en och en halv timme sedan och gick sen ut en sväng. Känner inte av dom än vilket är konstigt. Har bara ont i huvudet. Jag vill inte ha ont i huvudet. Jag vill att tabletterna ska funka som dom ska. Jag vill se lite roligt, känna mig smått avdomnad, lugn. Ångesten har svårt att ta sig igenom det och jag vill bara att den ska försvinna. Jag vill att allt ska försvinna. Jag vill försvinna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: