illusivemind.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

Har fortfarande inte lyckats hitta min lilla dinosaurie..
That kinda sucks.. Have no idea where he is or how to find him. 

Märkte nyss att jag har, utan att vara riktigt medveten om det, lyckats gå ner två kilo. Vilket innebär att det bara är fem kilo kvar tills jag tror att jag är nöjd.. Det kan dock få ta sin tid, absolut inget som behöver hända nästa vecka.. Orkar inte riktigt med att fokusera på det just nu (inte för att jag har gjort det tidigare heller, uppenbarligen). Fast det vore i och för sig något att fokusera på(vilket jag nog är i extremt behova av att göra just nu..Någonting).. utöver skolan förstås. Jag är ju kass och har sju kurser att tenta av innan jag är färdig med gymnasiet på riktigt..Förhoppningsvis blir engelskan klar nu på fredag så att jag kan släppa en av dom.. Därför ska jag nu ägna resten av kvällen åt bokhelvetet som jag skrev om tidigare. Vill egentligen bara krypa upp i min säng med datorn i knät och kolla på Mirai Nikki.. Well, läser jag flitigt kanske jag hinner se något avsnitt eller två innan jag borde försöka sova. So.. One Day..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: