illusivemind.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

old photos..
 
Suttit och målat en stund idag.. Inget seriöst utan bara enklare bilder, orkar inte med att göra något ordentligt just nu, klarar inte av att göra något ordentligt just nu då mina händer darrar för mycket, kan ta kort imorgon och lägga upp.. Förutom det och en långpromenad (tror jag var ute en och en halv timme ungefär) har jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget idag. Gråtit. Lyssnat på Safe & Sound ungefär 50 gånger.. Druckit sammanlagt en liter te ungefär. Fått ur mig samma mängd vätska i tårar. 

Minsta lillasyster började gråta när att jag var ute och gick förut.. Hon blir jätteorolig om jag är ute själv när det är mörkt.. Fick lite dåligt samvete och ångrade att jag inte skickade ett sms eftersom jag var borta så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: